Sivut

sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Pitkästä aikaa

Niin, koulu vie aikani melko tehokkaasti. Ja se mitä koulunkäynniltä aikaa jää kuluu kotitouhuissa. Käsitöitä olen tehnyt kuitenkin koko ajan, mutta kuvaaminen on jäänyt vähemmälle. Muutamana päivänä töissä olen aloittanut uutta aluevaltausta: kirjailua. Kaunis malli (joka ei ole tuo mitä nyt kirjailen) sekä kiinnostus uutta tekniikkaa kohtaan loivat todellisen tarpeen muutamalle kaitaliinalle. Joten nyt pitäisi saada neljä kuviota kirjailtua (ja kun tähän ensimmäiseen on tähän mennessä kulunut reippaasti 10 tuntia, niin tekeminen ei ihan heti lopu kesken). Kokoa sydämellä on n.20x20cm


Kirjailun lisäksi olen istunut ompelukoneella, kokeillut erilaisia kaavoja sekä löytänyt mieleisen.
Askarrellut yhtä ja toista: Kortteja, helmipunontaa, kokeiluja tälläkin saralla tullut tehtyä melkoisesti. Meidän perheen julkinen salaisuus alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan turkoosin sävyiseksi.

4 kommenttia:

  1. Enpä ole blogiisi ennen eksynyt, nyt kuitenkin heti vastavierailulla. Olisipa mukava nähdä sinutkin lankakutsuilla.

    VastaaPoista
  2. Hui kuinka taitava olet. Minä en koske kirjontatöihin edes pitkällä tikulla. Ei ole mun juttu, ei.

    VastaaPoista
  3. Ihania <3 Millos nähdään? Ollaan tää viikko pohojosessa, kalajoelle varmaan perjantaina? Jos tarviit apua jutuissa, pyyä vaan ni jelpin parhaani mukaan.

    Loow juu <3

    VastaaPoista
  4. No just ollaan Sannin kans lähdössä askartelutarpeita ostaan. Sitten pitää tuskarrella yhtä sun toista. Siinä vaiheessa varmasti apu on tarpeen. Vähintäänki tarvin henkistä tukea ja polttariseuraa :)

    VastaaPoista