Sivut

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

yhdeksäs luukku

Huomenna 10.12 Pehemiä antaa alennuksen postikuluista blogini kalenterin kunniaksi. Lähetyskulut 3e/tilaus, ja yli 80e tilaukset kuluitta. Voimassa maanantai-iltaan kello 24 saakka.

Tämän päivän luukussa voisinkin kertoa uudesta perheestä jonka ompeluharrastus on minulle antanut. Olen saanut tutustua useisiin erilaisiin ihmisiin jotka jakaa kanssani saman intohimon. Porukasta on tullut itselleni läheinen, fb:ssä toimivat ryhmät ja lähellä (ja kauempana) tapahtuneet lanit on paikkoja joissa viihdyn hyvin. Osa näistä harrastuksen kautta tulleista tuttavuuksista on muuttunut ystäviksi joiden kanssa jaetaan niin ilot kuin surutkin.

Kiitos kaikille teille, varsinkin Oulun rouville :) tuskin maltan odottaa seuraavaa tapaamistamme ♥

3 kommenttia:

  1. Hei
    Mistä ihmeestä saatkaan energiaa kaikkeen...:) Haluan ainakin kommentillani tulea tätä joulukuun blogikampanjaa ja toivottaa stemppiä sitten sinne uudelle vuodellekin. Ja minä oon kanssa aivan ihastunut tähän Oulun rouvien fb-ryhmään. Varsinkin kun on livetapaamisia, niin pääsee katselemaan ihan oikeasti miten ne muut tekevät. Käsitöistä ja muustakin voisi puhua vaikka kuinka monta tuntia.

    VastaaPoista
  2. Tämä "uusi perhe" on itsellenikin tärkeä porukka <3 Ryhmän tuki ompeluasioissa on osoittautunu tosi tärkeäksi mulle, muutoin kaikkien tyhmien ompeluvirheiden jälkeen oisin varmaan oikeasti toteuttanu uhkaukseni ja nakannu koneet ja kankaat parvekkeelta alas, tai vähintään kantanut roskakatokseen... :D (ja rauhoituttuani menny paniikissa kattomaan onko roska-auto jo käyny...)

    VastaaPoista
  3. ja oho olin näköjään väärällä googletilillä enkä hulamajalla kirjautunu. :D

    VastaaPoista