Sivut

tiistai 11. joulukuuta 2007

Päivittelyä

Niin, tässä olen muutaman päivän päivitellyt seuraavaa asiaa: Mihin se joulumieli oikein katosi... jouluun ei ole enää niin pitkää aikaa ja kaikki on tekemättä. Viikonloppuna sain kuitenkin laitettua ulos jouluvalot... kuvittelin että se hieman toisi joulun tunnetta mutta ei niin kyllä käynyt. Jotenkin on niin ankean mustaa ja pimeää kun ei ole lunta. Ja kaupoissa on ollut joulutavaraa jo kyllästymiseen asti esillä. Ne uutuuttaan hohtavat joulumatotkin levitin keittiön lattialle likaantumaan, koska kylläkait se joulu tulee vaikka minun mieli olisi mikä!

Tänään sitten asia hieman kirkastui, sain piparitaikinan tehtyä ja lahjoja paketoitua. Ja kummasti se piparitaikinan tuoksu ja maku sitten sai minun mieleni jouluiseksi.... ja matotkin rupesivat näyttämään enemmän joulumatoilta kuin silmissä...tosin poika jo sotki toisen niistä sillä piparitaikinalla ( no tuoksuupahan keittiössä koko joulun piparitaikinalle). Kuvia ei nyt tule kun ne on vielä kaikki kamerassa, mutta koitetaan sitten loppuviikosta lisäillä niitä.

1 kommentti:

  1. Mulla sama homma joulumieli on poissa kun ei ole lunta.. Se on syy minun joulumieleni katoamiseen..

    VastaaPoista